Eski milli futbolcu Nihat Kahveci, yorumcusu olduğu Youtube yayınında milli takım hakkında yorumlar yaparken çılgına döndü. Montella'nın açıklamalarına, TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu'nun yaptıklarına tepki gösteren Nihat Kahveci 'İyi oynadığın da övdük sizi, bu milli takımı sevmeyenin Allah belasını versin' dedi.