L'Ajuntament de Figueres segueix avançant en el desenvolupament del sector industrial al nord de la ciutat. El consistori ja ha informat als propietaris dels terrenys afectats del Pla Parcial Urbanístic, un pas previ per a la redacció i tramitació del document urbanístic. El pla parcial és un instrument necessari perquè es desenvolupi industrialment el sector nord el municipi. L'ajuntament vol atraure noves empreses en aquesta zona de la ciutat, aprofitant les millores viàries que es projecten, com ara el desdoblament del cinturó de ronda o la millora dels accessos de l'AP-7.