Вход на сайт

Просмотр новости

Найдите то, что Вас интересует

Bir Diyetisyen Bilimsel Makalelerin Analizini Paylaştı: Kahvaltı Yapılmalı mı Gereksiz mi?

Дата публикации: 02-08-2026 07:56:56

Kahvaltı, özellikle bizim milletimiz için vazgeçilmez bir öğün. Ancak son yıllarda popülerleşen aralıklı oruç ve öğün atlama akımları, 'Sabah ilk iş yemek yemek gerçekten gerekli mi?' sorusunu yeniden gündeme getirdi. Kimileri sabah kahvaltısını günün en önemli öğünü ilan ederken, kimileri de öğleni beklemenin metabolizmayı canlandırdığını savunuyor. Peki, araştırmalar ne diyor?Diyetisyen Beste Tulup, kahvaltı alışkanlıklarının metabolizma ve genel sağlık üzerindeki etkilerini inceleyen 66 yeni makaleyi analiz etti ve sonuçları paylaştı. Sonuç kahvaltının önemini gözler önüne serdi.

Основное содержимое страницы с новостью.

google-g-white cross-white onedio-o-white

Onedio’yu Google’da tercih edilen kaynak olarak ekleyin plus-blue

Kahvaltı, özellikle bizim milletimiz için vazgeçilmez bir öğün. Ancak son yıllarda popülerleşen aralıklı oruç ve öğün atlama akımları, 'Sabah ilk iş yemek yemek gerçekten gerekli mi?' sorusunu yeniden gündeme getirdi. Kimileri sabah kahvaltısını günün en önemli öğünü ilan ederken, kimileri de öğleni beklemenin metabolizmayı canlandırdığını savunuyor. Peki, araştırmalar ne diyor?

Diyetisyen Beste Tulup, kahvaltı alışkanlıklarının metabolizma ve genel sağlık üzerindeki etkilerini inceleyen 66 yeni makaleyi analiz etti ve sonuçları paylaştı. Sonuç kahvaltının önemini gözler önüne serdi.

İçeriğin Devamı Aşağıda chevron-right-grey

Reklam

Analiz sonucuna göre: Kahvaltınızı kesinlikle yapın!

Analiz sonucuna göre: Kahvaltınızı kesinlikle yapın!

Sabahları kahvaltı yapmadığınızda gün içerisindeki ghrelin hormonunuz, yani bilinen adıyla 'açlık hormonunuz' çok daha yüksek seviyelere ulaşıyor. Bu durum günün ilerleyen saatlerinde kontrolsüz açlık krizlerine zemin hazırlıyor. Sadece bununla da kalmıyor, insülin seyriniz gün boyunca çok daha dalgalı hale geliyor ve bu da enerji düşüşlerine yol açıyor. Gün içindeki odaklanma seviyenizin düşmesi, kemik yoğunluğunun daha düşük seyretmesi ve kalp rahatsızlıklarının artış göstermesi, kahvaltısız bir günün bilimsel olarak tespit edilen diğer olumsuz sonuçları arasında yer alıyor.

İçeriğin Devamı Aşağıda chevron-right-grey

Reklam

Peki siz kahvaltısız yapamayanlardan mısınız yoksa gereksiz bulanlardan mı? 👇

👇

s-947c8f8989dd3a3c1b79aafef6cf56767d2a91ec.jpg

s-8189379e74f5c51ee969910ccc430b4b5a5a1c0d.jpg

İçeriğin Devamı Aşağıda chevron-right-grey

Reklam

s-c9b67d67fca933c08b399bcab991208a0337e95c.jpg

Keşfet ile ziyaret ettiğin tüm kategorileri tek akışta gör!

Bu videolar da ilginizi çekebilir;

Pelin Yelda Göktepe

Kocaeli Üniversitesi, Sahne Sanatları Bölümü, Dramatik Yazarlık Ana Sanat Dalı’ndan mezun oldum. Yazma uğraşının her alanında kendimi geliştirmeye çalışırken, değişen dünya ile birlikte yazdıklarımla internet ortamında da yerimi aldım. 2017 yılında Onedio ailesine dahil oldum ve o günden beri çeşitli kategorilerimizde içerik ürettim. Son yıllarda ise sosyal medyada viral olmuş pek çok türde videoyu sizlerle buluşturuyorum.

Tüm içerikleri

right-dark

Схожие новости

#Наименование новостиТональностьИнформативностьДата публикации
1Sana Kahve İçmek İçin Bir Neden Söylüyoruz!06.8206-08-2026
2Uzmanı uyardı: Kilo vermek için ekmeği tamamen hayatınızdan çıkarmayın!06.827-06-2026
3Uzmanlara Göre Sabah Yapılan 5 Hata Gece Uykusunu Bozuyor08.8306-08-2026
4Ученые выяснили, что подростки набирают лишний вес, если пропускают завтрак0024-07-2019
5Эксперты назвали кофе на бегу ошибкой в начале дня07.905-08-2026
6Uzmanı açıkladı: Bu meyveler hem zayıflatıyor hem de hastalıkları önlüyor07.8624-07-2026
7Почему нельзя пропускать завтрак? Названа неочевидная причина5628-06-2026
8Диетолог опровергла популярный миф о важности завтрака0517-07-2026
9Javier Fernández, farmacéutico y nutricionista: "Retrasa tu desayuno en la mayor parte de los días al menos hasta las diez y media de la mañana"07.503-08-2026

Классификация: . Схожих патентов: 0. Схожих новостей: 9. Тональность: 0. Информативность: 9.06. Источник: onedio.com.